Obiady w roku szkolnym 2024/2025 – od 9 września br. (data przybliżona) planowane jest rozpoczęcie wydawania obiadów w stołówce szkolnej.
Kryteria przyjęcia uczniów do stołówki szkolnej:
- do stołówki przyjmowane są dzieci rodziców będących w trudnych sytuacjach życiowych;
- w pierwszej kolejności przyjmowani są uczniowie klas najmłodszych 1- 3
(w tym w szczególności zapisani na świetlicę); - poza kolejnością do stołówki przyjmowani są także uczniowie, których posiłki finansowane są przez MOPS;
- jeśli stołówka dysponuje wolnymi miejscami mogą z niej korzystać uczniowie klas starszych .Zasady odwoływania obiadów w stołówce szkolnej:
– obiady odwołujemy w sekretariacie szkoły (osobiście lub telefonicznie) najlepiej do 8:30 rano,- odpis za nieobecność zostanie dokonany od następnego dnia roboczego następujący po dniu zgłoszenia, czyli za obiad w dniu zgłoszenia rodzic musi zapłacić,-pojedynczych nieobecności nie zgłaszamy do odpisu (chyba że z czasowym wyprzedzeniem dot. np. planowanego na jakiś dzień wyjazdu czy wizyty u lekarza).Zasady płatności obiadowych:
– naliczenia obiadowe są przygotowywane ” z dołu” czyli za np. październik rodzice zapłacą dopiero w listopadzie (do 15-go dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym dziecko korzystało z obiadów),– płatność dokonywana jest przelewem na podany przez nas numer konta bankowego ( inny dla każdego dziecka);
– przelewy obiadowe dokonujemy w podanym na naliczeniach terminie płatności – liczy się data zaksięgowania przelewu czyli wpływu pieniędzy na konto, a nie data wykonania przelewu). Po tym terminie zostaną naliczone odsetki ustawowe.
W dniach wolnych od zajęć dydaktycznych stołówka nie wydaje obiadów.